دیواره های شینگلی چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
سقف دندی ایستاده ( قائم ) چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
نمایش همه

آستر دیواره، آستر تخته ای چیست؟

یکی از پیشرفت های قابل توجه در ساختمان هایی با روکش های فلزی در سال ۱۹۸۰ ،گنجاندن آستر تخته ای برای نگه داشتن در محل عایق در یک سیستم تقویت « دیوارگرم» بود.کیفیت بالا طرح مدرنه ارپایی و فنی بودن و سهولت نصب و راه اندازی ، دلایل محکمی برای این محبوبیت هستند.

تخته های (OSB)

تخته های (OSB) یک محصول جدید روکش تخته ای است که می تواند به عنوان بخشی از سیستم دوجداره ، نمای حفاظ باران خطی و ساختار حفاظ باران خطی نصب شود.

آستر تخته ی به دلیل هزینه های رقابتی و صیقل کاری بسیار جذاب بیش از پیش محبوب شده است. سازگاری آن نیز به آن جاذبه وسیع تری نسبت به بسیاری از سیستم های پوششی می دهد، که آن را قادر به ساخت دیوارهایی که از نظر حرارتی و یا ساختاری مناسب هستند می سازد و یا آن را به دلایل صرفاً هنری ، به عنوان حفاظ باران مقرون به صرفه،قابل استفاده می نماید.

چرا آستر تخته ای را انتخاب می کنیم؟

گزینه های مختلفی در حمایت از عایق وجود دارد- آستر تخته ای(osb) معمولاً بر روی آرایش تیرک های اتصال (شاه تیرها) استفاده می شوند. یک جایگزین ، استفاده از مصالح کف سازی ساختاری و یا پوشش ورق آستر بین (Z)های اصلی است که تیرک های اتصال ( شاه تیرها) را حذف می کند. با این حال، تیرک اتصال و آرایش آستر تخته ای ، اغلب مقرون به صرفه ترین و ساده ترین سیستم برای ساخت هستند.

تخته های آستر برای پوشش ۲.۲۰ متری در مواد معیار ۲/۰میلی متری طراحی شده اند. باید توجه داشت که طرح مناسبی از آستر توسط تولید کنندگان دیگر ارائه شده است، که سطوح مسطح بسیاری را بین شیب ها ترکیب می کند، تمام برش های عمودی آستر به طور خاص برای کاهش رخنه روی هم افتادگی،در کناره هم می افتند و طراحی شده اند. در نتیجه، معماران تمایل به تعیین کردن ۷/۰ میلی متر دارند. هم چنین انتخاب یک معیار فولاد ۷/۰ میلی متری در طرح های بزرگتر به دلیل افزایش غیر ضد شکنندگی ، رایج و معمول است ، که گاهی اجازه می دهد از نصب ورق های خارجی برداشته شود. به طور معمول، ۴/۰ میلی متر معیار، برای تمام کاربردهای آستر دیوار فولادی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *