معرفی دیتاها – سری ۳
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
چرا سیستم سقف دوختی؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
نمایش همه

نوسازی، استفاده مجدد از ساختمان

یکی از پایدارترین روش های ساخت و ساز ،بازسازی ساختار موجود است. محصولات و سیستم های GloBal خود را کاملاً در اختیار کاربردهای نوسازی قرار می دهند و می توانند به دستیابی به یک ساخت مقرون به صرفه تر و سریع تر با اختلال محلی کمتر و کاهش اثرات زیست محیطی، با دادن امتیاز جدید زندگی به ساختمان نامطلوب قبلی کمک کنند. روش های مدرنه ساخت و ساز و مواد نوآورانه می توانند ساختمان قدیمی و کهنه را به یک فضای جذاب و الهام بخش تبدیل کنند. علاوه بر مزایای اجتماعی، نوسازی می تواند حتی زمانی که پوشش ( ظاهر) ساختمان نیاز به جایگزینی دارد، مقرون به صرفه تر باشد. اکثر بافت ساختمان را می توان با صرفه جویی در مقدار قابل توجهی از پول و زمان، نمای زیبا و ظاهر مدرن حفظ کرد.

شرکتGloBal اغلب بهترین گزینه برای بازسازی سقف ها و دیواره های موجود دارد که به پایان زندگی فعال خود رسیده اند و یا برای تعمیر مقرون به صرفه نیستند. این روش نوسازی، از هزینه دفع مواد زائد جلوگیری می کند و اختلال در سکونت را به حداقل می رساند و اجازه استفاده بی وقفه از ساختمان را می دهد. همه سقف ها مناسب نیستند و باید به ثبات ساختاری چارچوب اصلی و تیرک های ثانویه و توانایی مقاومت در برابر افزایش بار جوی توجه شود. تراکم روزانه ای در ساخت و ساز و اثرات آن بر اجزای پنهان باید مورد توجه قرار بگیرد. ایمنی عملیات کاربر روی سقف و دیواره نیز عامل بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

سیستم ها و محصولات GloBalبیش از ۱۰ سال تجربه بین المللی برای استفاده در طیف وسیعی از ساخت و سازها طراحی شده اند. انتخاب و رارائه ، تضمین می کند که در زمان نیاز، می تواند به شما راه حل مقرون به صرفه ای بدهد که الزامات ( احتیاجات) و مقررات ساختمانی ۲۰۱۰ جدید، را برآورده می کند. مشخصات پیش نویس این سیستم برای ساخت و ساز استاندارد در سراسر این وب سایت ارائه شده است. و می توانند از طریق مشاوره، مناسب عملکرد مورد نیاز پروژه باشند. در حالی که طیف وسیعی از راه حل های استاندارد را ارائه می دهیم، می توانیم به صورت جداگانه به نیازهای شما برای ملاحظات ( نظریات) حرارتی خاص، آکوستیک ، ساختاری و دیگر ملاحظات ( نظریات) عملکردی نیز پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *