شروع به کار وب سایت سقف جهانی
۱۳۹۳-۰۹-۰۹
تجهیز مجموعه سقف جهانی به سامانه پیامک
۱۳۹۳-۰۹-۰۹
نمایش همه

تعریف سقف، عایقکار و انواع ساختار سقف

تعریف سقف

به پوشش های ساختمانی که از تاثیرات جوی، نفوذ آب، اتلاف گرمایی محافظت می کند و ظاهر و زیبایی ساختمان را افزایش می دهد سقف گفته می شود. با توجه به شیب سقفها، نوع(مدل) سقف و نوع پوشش تفاوت در ظاهر را نشان می دهد.

در ساخت و تولیدهای سقف و به هنگام آماده سازی، محل جادادن، نوع پوشش در برابر بار، مانند برف، باد و گرد وخاک و زیبایی گزینه های در اولویت می باشند. محاسبات استاتیکی سقف نیز در این میان انجام می گیرد. ما با در نظر گرفتن موارد فوق و نکات فنی و مهندسی در ساختارها به اجرا در می آوریم.

عایقکار سقفی

منطق اساسی در ساختن و پوشش سقف ها جلوگیری از اتلاف گرما و نشت و نفوذ آب مقاوم در برابر شرایط اقلیمی و جوی می باشد. امروزه منظور از عایق کاری سقف جلوگیری از نشت آب(نفوذ آب) و سردی و گرمی بنظر می آید. در سیستم های سقفی بیشترین ترجیح مواد کاربردی در عایق کاری آب معمولا یک لایه پلی استر و دو لایه پلی اتیلن تشکیل می دهد این لایه باعث می شود تا رطوبت موجود در هوا داخل ساختمان وارد لایه های میانی پوشش دو جداره نگردد لذا در هنگام برخورد با لایه نهایی پوشش دو جداره تقطیر صورت نگیرد .

ساختار شیمیایی پلیمری، عایق پلی ارتان و عایقکاری

شرکت Global Roof در تولید مواد شیمایی با اساس پلی ارتان در مشکل نفوذ آب و عایق های حرارتی و رطوبتی و صدا در سقفها ، با ضمانت و مقاوم در برابر شرایط اقلیمی و جوی ارائه می کند. ما عایق استخر شنا، عایق تراس، مخازن آب آشامیدنی، مخازن آب، پارکینگ ، زیر زمین… الزام عایقکاری نفوذ آب را با پایه ی ماده شیمایی پلی ارتان در حال استفاده کردن هستیم. سیستم سقف دو جداره دوخت را با ماده شیمایی پلی ارتان بکار رفته در این نوع را به شما معرفی می کنی. عایق کاری آب و محصولات عایقکاری برای پوشش زمین با اساس پلی ارتان نیز از همین نوع است.

سیستم دوخت (زیپ) فلزی، با ساختارهای کلاسیک مانند روی، سرب، مس آلومینیوم و گالوانیزه وسایل پوشش سقف با تولید تکنولوژی در سیستم پوششی سقف ها می باشد.سیستمدوخت یا زیپ فلزی با کاربرد معماری روز با پوشش های (سقف) زیبایی خوب و ارزان بوجود آورده است. در معماری مدرن در پوشش های فلزی دیواره ها بعنوان کامل کننده زیبایی خاصی را نشان می دهد. سیستم پوششی دوخت فلزی دیواره، با ویژگیهای فنی و مونتاژ آسان و رنگ بندی متنوع و تناسب زیبایی(انعطاف پذیری ) و هندسی در سازه ها صنایی و صرفه های اقتصادی و ظاهر زیبا را معرفی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *