برابر سازی فشار
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
دیواره های شینگلی چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
نمایش همه

سقف پیچ مخفی چیست؟

سیستم های مخفی شامل تثبیت مکانیکی نره ورق از طریق کیلیپس یا گیره به ساختار جداکننده سقف (Z) است که با لبه بالایی ماده ( هم پوشانی) پوشیده می شود. این امر هر فرصتی را از سوراخ ها از طریق ورق های سقف می گیرد همانطور که تمام نفوذها از هوازدگی ، فرسایش ، سطح شیبدار محافظت می شوند. که از طریق یک دستگاه دوخت( چفت) مهندسی دقیق به همپوشانی مناسب o ۹۰ یا o ۱۸۰ ، عملکرد دوخت عالی را فراهم می کند. لبه زیرین (نر) برای هوابند و آبندی ۳ میلی متری طراحی می شود، در حالی که سطح مقطع کم می تواند زهکشی بسیاری را در شیب کم فراهم کند. طول ورق ظره به ظره و یا لب به لب بدون هیچ پیش آمدگی پایانی دوخته و اتصالات خارجی نفوذی بر ورق همراه با تولید در محل بدان معنی است که طول ورق به طور موثر تنها با رسیدگی به احتیاجات، محدود می شود.

عملکرد سیستم

سیستم دوختی مزایای بسیاری دارد.و ممکن است بیشتر به پروژه هایی که در آن ماده انتخابی فولاد است و نه آلومینیوم بپیوندد . ورق ها می توانند محل تشکیل رول دهند ، بنابراین قطعات طولانی ، ذره به ذره با پوشش ضد آب بسیار قوی، امکان پذیر است.ورق گالوانیزه نیز می تواند منحنی خود را تا شعاع ۱۵۰ متری محدب ادامه دهد. جزئیات و لوازم جانبی به دقت طراحی شده، همچنین اطمینانی از سازش عملکرد حاصل می کند. طول عمر مواد و سیستم هایی که از نظر ساختاری مورد آزمایش قرار گرفته اند، امنیت بلند مدتی را فراهم می کند.

مزایای صوتی

سقف درزی قائم ساده لایه دوجداره با عایق آستر ۷/۰ میلی متری برای رسیدن به مقدار ۲۵/۰ و درز ایستاده آلومینیومی ۹/۰ میلی متری کاهش صدای ۲/۴۴ دسی بل خواهد داد. اگر بخشی از خلاصه طرح شما ، کاهش صدا تا مقدار بیشتر از ۲/۴۴ دسی بل است، این امر می تواند به راحتی با افزودن حجم به این ساختار ، حاصل شود . روش های مختلفی برای حصول این امر وجود دارد . یک روش، افزایش ضخامت آستر از ۷/۰ میلی متر به ۱۰ میلی متر است. اگر برای رسیدن به این دستیابی ، هدف GloBal را در نظر بگیرید، ما تلاش خواهیم کرد تا ساخت و ساز سازگاری را که معیارهای طراحی شما در محدوده اکتا و دست می یابد ، فراهم کنیم. سیستم های جذب صدا برای کاهش رزوناس صوتی در ساختمان ها و شرکت های که پر سروصدا، موجود می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *