نوسازی، استفاده مجدد از ساختمان
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
دیوار عمودی چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
نمایش همه

چرا سیستم سقف دوختی؟

سیستم های سقف دوخت، سبک وزن هستند، که آنها را برای قاب بندی فولاد جدید و برای نوسازی، ایده آل می سازد. جدیدترین و معمول ترین بافت ، ساختار افقی لایه دو جداره برفراز تیرک اتصال استو استحکام ورق و هوا گرفتگی اصلی آن را برای شیب های بلند سقف ، مناسب می سازد. سیستم سقف پرداخت (صیقل) شده دارای نگهداری و پشتیبانی کمی است . اشکال پیچیده شامل منحنی های موجی شکل با ارائه جاذبه ساختاری معماری می توانند شکل بگیرند. نفوذ سقف مانند چراغ سقفی ، دریچه ورودی و دریچه دود می توانند بدون لطمه به سیستم سقف، گنجانده شوند. سیستم ها با استفاده از طبقه ساختاری نیز، در جایی که تیرک های اتصال از ساخت و ساز حذف می شوند، معمول و رایج هستند.

عملکرد سیستم

سقف مدل دوخت ایستاده مزایای صوتی لایه دو جداره معمولی با عایق آستر۵/۰ یا ۱۰ میلی متر برای رسیدن به مقدار ۲۵۷/۰ و درز قائم گالوانیزه۶/۰ میلی متری یک کاهش صدای ۲/۴۴ دسی بل خواهد داشت. اگر بخشی از خلاصه طرح شما، کاهش صدا تا مقدار بیشتر از ۲/۴۴ دسی بل است ، این امر می تواند به راحتی با افزودن حجم به این ساختار حاصل شود . روش های مختلفی برای حصول این امر وجود دارد. یک روش ، افزایش ضخامت عایق از ۵/۰ میلی متر به ۱۰/۰ میلی متر است. اگر برای رسیدن به این دستیابی ، هدف GloBal را در نظر بگیرید ، ماتلاش خواهیم کرد تا ساخت و ساز سازگاری را که به معیارهای طراحی شما در محدوده اکتا و دست می یابد ، فراهم کنیم. سیستم های جذب صدا برای کاهش رزونانس صوتی در ساختمان هایی مانند سالن های ورزشی و مدارس، موجود می باشند.

آموزش نصب

با نوسازی در اوایل سال ۲۰۰۶ ، مرکز آموزش GloBalکلاس درس رضایت بخشی را با آخرین امکانات چند رسانه ای فراهم می کند. در حوزه عملی ، ۲ تجهیزات ثابت همراه با تمام دستگاه های کاری مملو از آخرین ابزارهای عرضه شده توسط sfs In tec , Ejot وجود دارد . امکانات توسط پیمانکاران برای نصب مورد استفاده قرار می گیرند. در سایت آموزش ، جلسات در صورت درخواست، در دسترس هستند در سایت دوره های نصب GloBal با استفاده از ۱۰ سال تجربه کاری که۶ سال در ترکیه و ۴ سال در ایران ، و حتی تجربه های فنی تر ، وجود دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *