سقف پیچ مخفی چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
آستر دیواره، آستر تخته ای چیست؟
۱۳۹۳-۰۹-۲۳
نمایش همه

دیواره های شینگلی چیست؟

تاریخ سقف های درزی سنتی به ۵ سال پیش برمی گردد ظاهری بسیار مدرن خوبی دارد که در آن موادی مانند سرب، مس و روی استفاده می شود که علاوه بر مزایایی در تکنیک های پیش رفته و فناوری تعمیر و نگهداری ، مستلزم نصب ویژه و با مهارت برای دستیابی به نصب و راه اندازی خوب است. ورقه ها اغلب برش یافته و در محل ، نصب می شوند و ماهیت محصولات بدین معنا است که معمولاً سفارشی هستند. صیقل جذاب این سقف سازی گران، پیچیده و فشرده کار را می توان با globalشبیه سازی کرد که مقرون به صرفه است و با دقت ساخته می شود و برای نصب سریع است.

چرا شینگلی را انتخاب کنیم؟

GloBal فنی و زیبایی خاص دو اصطلاحی است که به طور کامل این سیستم دیوار سازی جدید از GloBal را توصیف می کند و با استفاده از آخرین فناوری برای تسهیل نصب و راه اندازی درست تولید می شود در حالی که زیبایی و جذابیت مواد پر سابقه ای مانند سرب و روی را ارئه می نماید. سیستم های دیوار سازی شینگلی را می توان با استفاده ازدستگاه های مخصوص تولید کرد. ورق های که از قبل صیقل داده شده توسط ابزارآلات مخصوص که به تازگی توسعه یافته اند، راه حل نوآورانه و سازگاری را برای دیوارها، به ویژه برای طیف وسیعی از محیط های شهری فراهم می کنند.

مزایای صوتی

این سیستم از یک لایه عایق پشم سنگ (STONEWOOL) فشرده ، به نام RobSlab استفاده می کندکه دارای خواص آکوستیک عالی است و اخیراً در همکاری با Rockwool توسعه یافته است.

نسخه دیوار گرم این سیستم به طور معمول کاهش صدای حداقل ۴۰ دسی بل و عایق حرارتی را فراهم می کند، که توسط آزمون هایی که در شرف وقوع هستند، تایید می شوند. برای رسیدن به هدف ، ما برای فراهم نمودن ( ارائه) ساخت و سازگاری تلاش خواهیم کرد که به عملکرد مشخص شده در سراسر محدوده فراوانی دست می یابد. سیستم های جذب صوت برای کاهش رزونانس صدا در ساختمان هایی مدرن و ظاهری بسیار زیبا با در نظر گرفتن جزئیات فنی، دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *